جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
ئد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی به گذشت یک سال مقاومت مردم عزیز غزه در قتل عام زنان و کودکان بیگناه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهربا اشاره به حکمت ۶۹ نهج البلاغه گفت :دراین حکمت آمده اگر آن چیزی که خواستیم فراهم نشد نباید تاسف بخوریم.

امام جمعه کاشان به رفع مشکل چندین ساله مسکن جوانان کاشان با پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت:درحالی که عده ای از جوانان مبالغی بابت مسکن پول پرداخت نموده بودندهنوز این طرح کامل نشده بود طی مذاکراتی که نماینده مردم با وزیر راه و شهرسازی داشتند پیشنهاد شد وزیر راه و شهرسازی مبلغ قابل توجهی برای این طرح تزریق نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به گذشت یک سال مقاومت مردم عزیز غزه در قتل عام زنان و کودکان بیگناه اشاره کرد و گفت : رهبری در خطبه های نصر فرمودند رژیم منحوس اشغالگر اسرائیل ۷۰ سال پیش که مهم ترین دغدغه اش حفظ موجودیت اش بود با عملیات طوفان الاقصی به ابتکار یحیی سنوار و مقاومت یک ساله مردم غزه و لبنان این رژیم را مجددا به ۷۰ سال پیش برگرداند.

عضوخبرگان رهبری تصریح کرد: نخست وزیر اسرائیل می گوید بین ما و کشور هند قراربود یک کریدور پیوندی را از طریق عربستان و امارات ودو کشور دیگر ایجادکنیم ولی ایران، محور مقاومت و طوفان الاقصی تمام این امیدهای ما را از بین برد.

وی با اشاره به اخبار غیر رسمی شهادت یحیی سنوار گفت :اینکه یحیی سنوار خودش را پشت اسرای اسرائیلی در تونل ها مخفی کرده ولی پیکری که به عنوان یحیی سنوار از طرف اسرائیلی ها مشخص شده نَشان می دهد که اولا درخط مقدم جبهه بوده، ثانیا یک دستش در نبرد تن به تن با تانک و در مقابل دهه ها سرباز اسرائیلی قطع می شود و دیدن این صحنه که لوازم جیب او قرآن ، دعا و تسبیح در کنار اسلحه اش می باشد آن هم باعث روحیه مبارزان و حیرت دشمنان اسلام شد .

نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه اسرائیل با شهادت فرماندهان مقاومت به دنبال نا امیدکردن جبهه اسلام می باشد گفت : رئیس مجلس شورای اسلامی برای بالا بردن روحیه مقاومت علیرغم تهدید های دشمن خودش هواپیما را به طرف لبنان هدایت می کندو در جایی فرود می آید که دقایقی قبلش مورد هجوم اسرائیلی ها بود و عراقچی وزیر امورخارجه کشورمان نیز در سفربه کشورهای منطقه از قول مردم ایران به سران این کشورها می گویداگر از آسمان شمااسرائیل بخواهدعلیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند با عکس العمل قاطع ما روبرو خواهیدشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ناتوانی مقابله گنبد آهنین اسرائیل و امریکا درمقابل موشک های ایران اشاره و گفت: امریکاییها علیرغم تمام امکانات پیشرفته موشکی و گنبد آهنین شان نتوانستند موشک های وعده صادق ۲ را رهگیری کنند، ضمن اینکه امریکا ییها با رصدخودشان تمام عملیات موشکی ایران را زیرن ظرخودشان قرار داشتند ولی خدای متعال همانند دوران دفاع مقدس با رزمندگان ما بود.

عضوخبرگان رهبری برلزوم اجرای حکم مقام معظم رهبری در کمک به لبنان تاکید کرد و افزود: از لبیک خواهران بسیجی کاشان ، پایگاهها ،مساجد و مردم کاشان در دادن طلاجات ، زینت آلات وکمک های نقدی به جبهه مقاومت لبنان قدردانی می کنم ضمن اینکه انتظارداریم این کمک ها همچنان استمرار داسته باشد. .

وی به تغییر در مدیریت کلان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: دکتر مرتضوی به عنوان یک انسان پرتلاش و ساده زیست که تا پاسی از شب مشغول فعالیت برای مردم بود سنگر استانداری اصفهان را به دکتر جمالی نژاد که انسانی ساده زیست، متدین و مختصص می باشدواگذار کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha